Ateities pl. 32, 52164 Kaunas
Tel. +370 37 407749 • Faks. +370 37 407749
info@kedave.lt

2007.12.17
Apie naująją papildomą oro pagalvių sistemą „Top Drive system“

Eksploatuojant automobilį, ypač mažesnės keliamosios galios (t. y., mikroautobusus ir kitus, kurių keliamoji galia yra iki 10 tonų), su įmontuotomis papildomomis įrangomis (šaldymo agregatais, pakeliamaisiais bortais, buksyravimo įtaisais, grąžtais ir kt.), dažnai susiduriama su keliamosios galios išnaudojimo problema. Akivaizdu, jog senstant automobiliams, silpnėja lingės. Tačiau vien jų pakeitimas į naujas problemos neišsprendžia. Jeigu automobilis dažnai važinėja maksimaliai pakrautas arba net per daug pakrautas, tuomet automobilio pakaba dėvisi ypač greitai ir „kenčia“ ne tik lingės, amortizatoriai, bet ir visos važiuoklės detalės. Pasaulyje naudojami įvairūs lingių stiprinimo būdai. Viena iš rekomenduojamų yra oro pagalvių sistema, prieš 10 metų įdiegta Italijos kompanijos ESI. „Top Drive system“ – tai krovininėms transporto priemonėms montuojama papildoma oro pagalvių sistema. Sistema tinka daugeliui populiariausių komercinių ir pramoninių automobilių. Tai italų gamintojo „Euroservice“ produktas, padedantis stabilizuoti pasirinktai priekinę, galinę arba abi automobilio ašis, priklausomai nuo automobilio markės.

Privalumai:

Eksploatuojant maksimaliai pakrautus automobilius su įmontuota „Top Drive“ sistema, jie tampa stabilesni kelyje, palengvėja jų valdymas.

Sistemos teikiami privalumai:

  • Galimas laisvesnis / didesnis disponavimas krovinio svoriu;
  • Didesnis komfortas vairuotojui, keleiviams ir (ar) kroviniui ypač nelygiame kelyje;
  • Ypatingas patikimumas;
  • Paprastas montavimas;
  • Nereikalauja ypatingos priežiūros;
  • Sumažinamas tiesioginis neigiamas poveikis pakabos ir važiuoklės dalims ir mazgams;
  • Neleidžia automobiliui „nusėsti“, kai susilpnėja lingės;
  • Leidžia kontroliuoti automobilio aukštį;
  • Užtikrina teisingą priekinių žibintų padėtį;
  • Pagerina automobilio stabilumą kelyje ir sukibimą su keliu;
  • Leidžia atstatyti kėbulo lygį esant netolygiam pakrovimui.


Pagrindinis šios sistemos diegimo tikslas – maksimaliai išnaudoti automobilio keliamąją galią. Kadangi per didelis automobilio apkrovimas yra draudžiamas, „Top Drive“ ir nėra diegiama šiuo tikslu, bet, automobiliui senstant, labai susilpnėja lingės, todėl sumažėja automobilio stabilumas esant maksimaliam pakrovimui. Be abejo, suprastėja išorinis vaizdas, todėl į tai dažnai atkreipia kelių policijos dėmesį.

Galite būti tikri, kad, teisingai naudodami šias sistemas, Jūs taupysite ne tik maksimaliai pakraudami automobilį, bet ir prailginsite pakabos sistemos detalių (mazgų) nusidėvėjimo laiką.

Sistemos montavimas yra itin paprastas: daugeliu atvejų nereikia gręžti papildomų skylių automobilio rėme, taip pat nereikia nieko papildomai privirinti ar atlikti kokias nors kitas operacijas, reikalaujančias specifinių įrankių. O tai reiškia, kad prireikus sistema taip pat lengvai gali būti išmontuota.

Būtina paminėti, kad turėjome išsiaiškinti, kaip į šį techninį sprendimą reaguos techninės apžiūros centrai. Pasak jų, tai nėra automobilio važiuoklės ar stabdymo sistemos modifikacija, todėl problemų, atliekant technines apžiūras, nekils. Bet kuriuo atveju šios sistemos naudojimas neleidžia viršyti automobilio gamintojo dokumentuose nurodytos keliamosios galios. Tai pabrėžia ir sistemų gamintojas, ir techninių apžiūrų centrai, ir sistemas parduodančios bendrovės atstovai.


Atgal








  Copyright © 2007 UAB „Kedavė“ adm zone.
Pradzia Struktura E-Mailas